torsdag 18 februari 2010

Skywatch

Sunset

You will find more pictures here

6 kommentarer:

Gunilla sa...

Härlig solnedgång.
Bra att det fixade sig.
Ha det gott

Gunsside sa...

For en solnedgang, lekre farger ;)

LisaMatilda sa...

Tjusig bild!

oumberligating sa...

Härliga bilder i din blogg måste jag säga!
Idag ger jag mig ut i "fotoblogdjungel" för att leta nytt villebråd att "släpa med mig hem" till min blogg Oumberligating!
Oumberligating är ingen renodlad fotoblogg men den har många kopplar då jag visar på föreningar av fotokonsten och andra konstformer! Tekniken är inte mitt huvudintresse utan det ligger mera på vad som visas och hur det visas och självklart vilken Oumbelig tanke hade du som fotograf när du tog bilden och vilken Oumberlig tanke eller känsla väcker bilden hos mig som betraktare?
Denna kommentar är egentligen en slag mass utskick då jag idag som sagt letar efter "nytt blod" på fina och intressanta bloggar som din!
Självklart så skriver jag mer unika och "egna" kommentarer senare om det jag läser och ser!
Någon måste ju börja med at sträcka ut handen och säga "Hej!"! Idag gör jag det samtidigt som jag vill passa på att säga ha en fin Fredag och en trevlig Helg!
Kram ifrån en pojke på 45 år som heter Peter Olofsson!

Pietro Brosio sa...

Fantastic light!

dedicated hosting sa...


Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!