söndag 14 oktober 2012

Så här ser det ut där jag är



Så här ser det där jag bor 6 mil söder om Umeå.
Titta in hos Helena "Fototriss"
 
Ha en skön söndag!


fredag 12 oktober 2012

Ren och skär lycka!






Den största lyckan för mig är när jag får hjälpa
min bästa vän Sussi att lasta av blombilen
från Holland. Man är då i paradiset <3 p="p">
 
se vad de andra bloggarna har att visa denna fredag !
 
Ha en riktig trevlig helg kram på er
mina blogg vänner !!!

söndag 7 oktober 2012

Rosa



 
 
Nu är det oktober månad och Cancerfonden har nu
Rosabandet kampanj, så temat idag är Rosa .
 
Titta in hos Helena för att
se flera rosa bidrag.
DU !!!
Glöm inte att stödja Cancerfonden i kampen mot bröstcancer.
 
Ha en trevlig söndag kväll!!!


fredag 5 oktober 2012

Färg & form




Att forma en begravningskrans är verkligen en svår och kanske
en jobbig uppgift.
 Men som min bästa vän så lever hon för det och att få skapa
något så vackert av naturens egna skapelser.
Ha en trevlig helg!!!
 

onsdag 3 oktober 2012

Kroatien



Kroatien hösten 2012
Ha en bra onsdag!


tisdag 2 oktober 2012

Det är så härligt att gå i solen ....

 Wilma
Zimba
Det är så härligt att få njuta av solen. Dom få secunderna som vi
har ro att vara still. Det finns så många små kryp som vi ska fånga...
Titta in till NF-Blo-Ma och finn fler foton.
 
Ha en bra tisdag kväll hm eller natt !

söndag 30 september 2012

Svartvitt



 
Helena har nu valt svartvit som söndagens tema.
 
Och vilket svårt val vad ska man välja Natur,Blommor djur eller
 porträtt.
Jag valde bilderna jag fotade på Ida förra helgen i Olofsfors herrgård.
Titta in hos Helena som har fototriss för att få se många fler svartvita foton.
 
Ha en skön söndag!